November 27

I cleaned up my room this year.
↑今年はすごく部屋を整理しました。

I threw away many unnecessary things.
↑要らないものをたくさん捨てました。

I live in an old apartment building.
↑私が住んでいるのは古いマンションです。

My room is small.
↑部屋面積も狭いです。

But I love my room.
↑でも、私にとってここはとても居心地のいい場所です。

ものを捨てて部屋が広く思えるようになって、前まではどうってことない部屋でしたが、今では居心地の良さを感じられるようになりました。



November 29

〈from Tomodachi-Collection New life〉 

HNI_0053

Antoinette and Alice are fighting.
↑アントワネットとアリスがケンカをしています。

When I found it, I always ignore it.
↑こう言う場合、私はいつも放置します。

放置しておいても友達関係が解消されるだけだから。



December 1

December begins from today.
↑今日から12月です。

HNI_0069

My tomodachi-Collection world is a snow scene from today.
↑トモコレ界は今日から雪景色。

This year will be over in a month.
↑今年も残り1ヶ月。

毎年この一ヶ月がアッと言う間です


にほんブログ村 英語ブログ やり直し英語へ
にほんブログ村